Surirumah Kuat Tidur

Makeup. Dubai. Masak. Membebel.

Friday 29 January 2016

Salam dari Negara Padang Pasir.

Assalamualaikum...

Dah hampir setahun aku kat Dubai ni. Nothing much pun. Cuma perubahan paling ketara yang aku nampak pada diri aku is:

1. Aku makin suka make up
2. Aku makin suka explore memasak
3. Aku makin malas nak keluar rumah (Well if it Summer time lah)
4. Aku makin tak amek pusing hal orang


Ha lebih kurang macam ni lah posisi skang. Buat la apa pun. Aku steadyy..

So now, meh la aku sembang pasal Dubai. Bukan sembang kosong tau. Tapi mungkin ada info yang perlu korang tahu sikit sikit pasal negara padang pasir ni. 


Dubai ni sebenarnya best. Tapi best bila kita tau kawal diri dan nafsu. Sebab?

1. Dubai merupakan shopping paradise (katanya)
2. Dubai ni boleh jadi tempat kau hilang harga diri
3. Dubai memang tempat untuk kau kumpul duit
4. Dubai boleh jadi goodbye kalau takde siapa yang fikirkan soal gaji besar kat sini.

(gelak tutup mulut)

Dubai ni kadang kadang kejam. Well i think semua tempat pun ada kejam sikit ye tak?


Aku sentiasa berdoa agar kesabaran aku dengan orang orang kat sini berpanjangan. 




No comments:

Post a Comment